Djävulens påfund

Gårdagen var full av pest och pina, efter att den ytterst sega skoldagen var över så hade man fått diriktiv från högre makter att köpa nya skor. Alla som känner mig något sådär vet jag tycker det är det värsta som finns. Inte nog med att det är svårt att hitta något gångbart (lägg märke till ordvitsen), stan är kantad av idioter EVERYWHERE, som enbart verkar vilja stå ivägen eller fördröja kassörskan med sina idiotiska frågor.

Min tre i topp lista för folk/saker som stör mig på stan.

3: Småbarn som tror de är något, igår satt en 9åring(?) på en bänk mitt i stan och rökte. Killen var en sådanhär typisk cooling med "baggy jeans" kepsen på sned och hela sitt "crew" runt om sig. Ska man skratta eller gråta?

2: Tanter, inte nog med att de går så sakta så man tror att klockorna har stannat, de går oftast i bredd och viker sig inte en tum vid ett mötande. Oftast låter de sjukt gnälliga de få gånger de öppnar käften.

1: Skobutiker, inte nog med att det är 80% damskor. De 20% herrskor som finns är antingen "slut i din storlek" alternativt skitfula. Keep the good work up...


Kvällen avslutades med en halvtaskig krogrunda där man som vanligt rocka sönder dansgolvet.

Cya l8r \\ Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0