Även solen har sina fläckar

Gårdagen började riktigt bra, först naturkunskaps-labb med våra kära Marko, som återigen styrde upp en helt obegripligt tråkig lektion. På sin lika obegripliga finska. Dagen fortsatte med en religionsredovisning där den ena redovisningen var sämre och tråkigare än den andra. Dock fanns det vissa ljusglimtar även om inte ens jag går in på vilka/vem det va r=).

Efter det fick man äntligen den efterlängtade "munnknullningen" på Gallejans pizzeria, antagligen världens godaste pizzor. Skoldagen avslutades med att sitta och jäsa i filmsalen och se på filmen The island, en film som klassens stjärna hade fixat.

Efter filmen var det fullfart hem för att spruta på sig lite extra parfym, sen var det raka vägen till förfesten. Där man kläckte både en och två biror i ett jävla tempo. Sen var det upp på "It's så 08" Där Ceasers, Looptroop och Teddybears sthlm spelade.

Tyvärr så måste jag dock erkänna att jag klanta till det rejält igår, först tappade jag bort mina följeslagare och sen satt jag helt plöstligt på Burger King. Väl hemma ångrade jag rejält att jag stack innan det var slut och inte blev det bättre när man vaknar upp och får höra att det var bättre drag igår än vad det var i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: elina

hörni det här håller inte, ni måste uppdatera minst2 ggr/dag !

2008-09-21 @ 23:38:35
URL: http://elin4.blogg.se/
Postat av: Petra

snygg header!

2008-09-22 @ 11:37:11
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0